Aplicació de control de despeses Odoo

Feu un seguiment i gestioneu les despeses dels vostres empleats i de la vostra empresa des d'un sol lloc. Gestionar les despeses de la teva empresa mai ha estat tan fàcil, prova el mòdul Odoo Expenses.
 

<font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">control de despeses odoo</font></font>

Gestionar totes les despeses, des de  Aplicació Odoo  

Controla i gestiona les despeses diàries de la teva empresa des de l'aplicació de control de despeses d'Odoo. Reviseu els rebuts, valideu, rebutgeu les despeses dels vostres empleats, material o subministraments, tot des d'un sol lloc. 


Descobreix totes les aplicacions d'Odoo

Aplicació de control de despeses Odoo, tot el control, estalviant temps.


  <font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">Despeses antigues</font></font>


 
DIGITALITZAR REBUS

Afegiu tots els bitllets o rebuts al registre de dades, des de qualsevol dispositiu mòbil, simplement fent una foto. Mantingueu tots els vostres documents unificats.

 <font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">informa despeses odoo</font></font>

INFORMES DE DESPESES

Accediu a tots els vostres rebuts o càrrecs des d'una sola aplicació. Crea, valida o rebutja despeses amb un sol clic.

<font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">despeses de l'aplicació odoo</font></font>
 


ANÀLISI DE DESPESES PER EQUIP

Dividir i repartir les despeses per equip. Reviseu els objectius, pressupostos i costos dels vostres equips i projectes.

Milions d'usuaris han fet créixer els seus negocis amb el programari Odoo .

Demana'ns un pressupost o sol·licita la nostra demostració personalitzada sense compromís.