Soporte Odoo

Organice e resolva as solicitudes de asistencia dos seus clientes, da forma máis rápida e eficiente, co soporte de Odoo.

odoo soporte
soporte odoo

Asistencia rápida, eficiente e personalizada.

.

Mellora o servizo ao cliente e resolve os tickets de Odoo. Deseñar respostas automáticas para as distintas fases dunha solicitude. O Help Desk de Odoo aforra tempo e aumenta a túa produtividade. Supervisar e revisar o estado dos tickets de soporte.

Prioriza as solicitudes segundo requiran asistencia do equipo técnico, respostas automatizadas ou envío de presentacións ou preguntas frecuentes.

Permite que o teu equipo de soporte pase o seu tempo, só nos problemas que o precisen, con Odoo Incident Management.


Descubre todas as aplicacións de Odoo

Atención total aos teus clientes, aforrando tempo.

  
asistencia odoo  


 

MULTICANAL

Contacta cos teus clientes a través de diferentes canles. A través do correo electrónico, onde os correos electrónicos recibidos xeran solicitudes de asistencia de forma automática, a través do formulario web personalizable ou a través do chat en liña, interactuando ao mesmo tempo cos seus visitantes da web.

odoo tickets
 

AXILIDADE DE RESOLUCIÓN

Modelos e respostas automatizadas para preguntas ou problemas recorrentes. Correos electrónicos prediseñados para as distintas etapas da resolución de solicitudes de soporte. Respostas automáticas de modelos para responder ao instante ao chat en directo.

.
servicio asistencia odoo

AUTOSOLUCIÓNS

Vincula as preguntas e presentacións recorrentes dos teus clientes ás solicitudes de asistencia correspondentes. Fomenta solucións de cliente a cliente desenvolvendo unha comunidade arredor do teu produto co foro

Como Odoo Support personaliza o servizo ao cliente?

A nosa atención ao cliente en Odoo Support está personalizada a través dunha análise detallada das necesidades e do historial de cada cliente. Usamos esta información para adaptar as nosas interaccións, garantindo que as solucións e respostas proporcionadas sexan específicamente relevantes e útiles para cada situación particular, mellorando así a experiencia global do cliente.

Odoo Help Desk includes features such as automation of repetitive tasks, intelligent workflow management and automatic prioritisation of urgent tickets. These tools allow our support team to focus on solving complex issues more efficiently, increasing productivity and reducing response times.

In Odoo Support, requests are automatically prioritised based on several criteria, such as urgency, impact on the customer's business and complexity of the problem. This ensures that critical issues receive immediate attention and that resources are allocated effectively to optimise the resolution of each incident.

Yes, our Odoo support at Indaws includes training programmes for new users and teams. These programmes are designed to accelerate the process of adapting to the Odoo system, ensuring that all users understand how to effectively use the tools and resources available. We offer customised training sessions and workshops covering everything from the basics to advanced features, tailored to the specific needs of each team.

Odoo Support offers several multi-channel options for communicating with customers, including email support, live chat and a customisable web form. These channels are integrated into a single platform to ensure seamless and consistent communication, allowing customers to choose their preferred method of contact and receive real-time support.

Odoo technical support at Indaws includes proactive management of system updates and maintenance to ensure your Odoo installation is always up to date and running smoothly. We schedule updates during the least intrusive times for your business and provide ongoing maintenance to prevent and resolve any technical issues, maximising system stability and security.

Millóns de usuarios fixeron crecer os seus negocios co software Odoo

Pídenos un presuposto ou solicita a túa demostración personalizada sen compromiso